perjantai 13. maaliskuuta 2015

Vaatteet ja vaatteista aatteet, semiminimalistinen vaatekaappi

Siivosin taas kerran vaatekaapin, tällä kertaa omani. Taas lähti vaatetta Ikean kassillisen verran.

Olen valinnut vain muutaman värin, josta pidän. Kaikki paidat ovat henkareissa. Kun pesen vaatteeni, kuivaan paidat henkarissa ja nostan suoraan kaappiin. Pukeutuminen on helppoa, kun näkee heti kaikki vaatteet kerralla. 

Housuina on kolmet kapeat farkut. Lisäksi kolme hametta. Pimeä kohtani on kotivaatteet. Niistä on siivotessa vaikein luopua, mistä lie johtuu. Jotain niissä virttyneissä kalsareissa vain on.

Tavoitteena ei ole tyhjä vaatekaappi, vaan toimiva vaatehuolto!! Uusia vaatteita en osta, sillä minulla on kesävaatteet kaapin päällä vanhassa matkalaukussa. Sieltä voi "shoppailla" jos haluaa vaihtelua tai uutta ilmettä kevääseen.

5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Oho, olin lähettävinäni jo kommentin, mutta se hävis johonkin! Mutta siis: tästä inspiroituneena aion käydä oman tursuilevan vaatekaappini läpi viikonloppuna. Miten sitä kertyykin kaikkea ja niin helposti...

Sala Manteri kirjoitti...

Olen siivonnut oman vaatekaappini vuoden sisällä monesti ja aina lähtee lisää pois. Takkeja olen hävittänyt ainakin kymmenen, kenkiä tosi monet. Pimeä kohta on tosiaan kaikki kotikalsarit ja alusvaatteet, jotka ei kestä päivänvaloa. Ne on niin hirveitä.

Hanna kirjoitti...

Hei, ne niin ei haittaa, kotirytkyjä voi käyttää maailman tappiin asti, tai ainakin siihen asti että ne kuluu niin että niitä ei saa enää puetuksi (eli kun ne vetimet ei enää peitä ihopinta-alaa tarpeeks!!) :D :D

Sala Manteri kirjoitti...

Tunnustan. Käytän myös miesten alusvaatteita. Raskauden aikana omani eivät mahtuneet ja siirsin mieheni hylkäämät bokserit omaan vaatekaappini. Ehkä tarkistan onko niitä vielä siellä. Aika hirveetä. Mulla on myös yhdet mieheni hylkäämät pitkät kalsarit. Mutta ei kerrota kenellekään, jooko.

Hanna kirjoitti...

*huutonaurua* :D :D :D